יום שלישי, 31 במאי 2016




למידה – סוף סמסטר


בתחילת הסמסטר הבעתי דעתי כי למידה אמתית, עמוקה וברת קיימא קיימת רק בפעולה הכוללת זיכרון ושיתוף גדול כמה שיותר עם התלמידים. אני עדיין חושב כך, אך בקורס למדתי שיטות רבות יותר לעשות זאת בצורה יעילה, מעניינת ומתאימה להרבה יותר סוגי תלמידים שונים. בין השאר, גיליתי כיצד ניתן לגרום לשיתוף רב יותר של התלמידים על ידי השימוש בעולם הטכנולוגי בשילוב של תפיסות חינוך פרוגרסיביות ומסורתיות כאחד. עולם המחשבים קרוב לחייהם של התלמידים, ולכן יש טעם רב אף יותר בשימוש בו – על מנת להגביר את החיבור שלהם אל חוויית הלימוד ואת ההנאה ממנה, דבר שיגרום להם לרצות לחזור עליה שוב (דבר נדיר ביותר בעולם החינוך המסורתי). כעת, כסטודנט להיסטוריה ופילוסופיה יהודית, למדתי שעליי לחשוב כעת כיצד לתרגם את המודלים הללו ללמידה משמעותית לעולם הדעת ההומניסטי אותו אלמד בבית הספר בעתיד בע"ה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה