יום ראשון, 29 במאי 2016

מהי למידה- סוף הסמסטר


בתחילת הסמסטר רשמתי כי למידה בעיני היא תהליך אותו כולנו עוברים בכל שלב בחיינו. היום אני עדיין מחזיקה בדעה זו אך מאמינה כי ישנם סוגים שונים של למידה ומטרות הלמידה שלנו. עד כמה שהיום זה לא ככ מיושם בבתי הספר, למידה במהלך שנות הלימודים בתיכון, בחטיבה וביסודי הינם לשם פיתוח התלמיד ולא לשם ציונים. אני מאמינה כי זוהי המטרה אליה יש לשאוף, למידה לשם פיתוח וטיפוח, לשם גירוי והתעוררות של סקרנות.
הרעיון העיקרי שאני לוקחת מהקורס הוא השימוש בצירי זמן וירטואליים שמעניקים נופך נוסף לשיעורי היסטוריה. תלמידים יכולים להתחבר לכלי זה, הן מהבחינה האישית, יכולי ליצור ציר זמן שלהם במהלך שנת הלימודים, והן מבחינה "מקצועית", לימודית של מקצוע ההיסטוריה. ציר הזמן יכול ללוות אותם גם בבית ולא רק במהלך שיעור ספציפי אחד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה