יום שבת, 4 ביוני 2016

מהיה למידה בעני לאחר הקורס

באופן כללי ההנחות והדעות שלי על למידה לא השתנו יותר מידי, אלא רק קיבלו מימד מעשי שכן למדנו שיטות שונות ומגוונות וחשוב לציין פרקטיות כדי להתחיל את תהליך הלמידה כאשר הייסוד של התהליך הזה הוא זהה להנחת היסוד שלי, שעל התלמיד להיות אקטיבי ולהתעניין בחומר ללימוד כאשר במהלך הקורס פרטנו את זה לפרוטות וראינו טכניקות שונות לעורר עניין בתלמידים על ידי משחק על ידי קהילות למידה על ידי  כיתה הפוכה ועוד..
כך שבמהלך  הקורס קיבלתי כלים נוספים(ותודה רבה על כך) על מנת להוציא את מה שאני חושבת שהוא למידה מהכוח אל הפועל.

תגובה 1:

  1. אדר היקרה. אני מזדהה עם הרבה ממה שכתבת. וגם בפוסט שאני כתבתי השתמשתי בהרבה מהתכנים שאת מעלה. אני מאוד מסכים שעל התלמידים להיות אקטיבים. אני גם חסר אמון בקליטה פאסיבית של ילדים.

    תודה מקווה שתצליחי ליישם את היעדים שלך בכיתות שתלמדי בהם. אני מאמין בך!

    השבמחק